Huge Nerd (Tik Tok Parody)

from by Ch-Ch-Check It

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

      name your price

     

about

Parody of Kesha's song "Tik Tok".

lyrics

Wake up in the morning play some Halo 3
(What up lm Good?)
Turn it off kinda early to play Call of Duty (Let's go)
Roll up my sleaves, brush my teeth scrub hard in the back
I may be a huge nerd, but I don't need no plaque
I'm talking - T-Bag on your Nose, noes
Spartans wear no clothes, clothes
Drop shot all my foes, foes
Drop-shotting on our favorite maps
I think I've got the craps
Don't move I'll be right bacccckkkk...

[CHORUS]
Can't stop, ready or not
Here comes my drop shot
I'm a nerd, yeah I heard
My gamerscore is absurd
Oh no, NO SCOPE!
You just got owned on Halo!
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

On top, what a shock
All I used was the glock.
Oh mommy, I'm so sorry,
That my room is a safari.
Aye Joe, I gotta go!
I'll get on later though
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh


Ain't got a care in world, sit around all year
Ain't got no money in my pocket, I just sit right here!
Still, the gurlz are lining up cause they hear I got swagger
I wonder who they heard that from? I'm no bragger [Winks at camera]
I'm talking about - errbody getting stuck, stuck
Jumpin in tha back of my truck, truck
Betta move or ur gonna get struck, struck
Now, now - we goin' til the clock runs out, out
Or the other team make us pout, pout
Other team make us pout, pout
Other team make us -

[Chorus]
Can't stop, ready or not
Here comes my drop shot
I'm a nerd, yeah I heard
My gamerscore is absurd
Oh no, NO SCOPE!
You just got owned on Halo!
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Go shop, at Gamestop
Mommy, comes to pick us up
5:30, Why the hurry?
Oh! You ordered chicken curry!
Sorry guys, I gotta go,
I'll jump onto Hay-loh so
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
You got me now
You gotta that sound
Yea, you got me
DJ, you build me up
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
Get your hands up
Put your hands up

No, the rapage don't start until I join in

Can't stop, ready or not
Here comes my drop shot
I'm a nerd, yeah I heard
My gamerscore is absurd
Oh no, NO SCOPE!
You just got owned on Halo!
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Don't stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, I'mma fight
'Til we see the sunlight
Yo bros, I gotta go
My mommy's makin' sloppy joes
Woah-oh oh ohs
Woah-oh oh ohs

credits

from Serious Album., released June 14, 2013

tags

license

about

Takeover Glendale, Arizona

contact / help

Contact Takeover

Streaming and
Download help